Konference om næste skridt for den cirkulære økonomi

Dansk-Retursystem-indsamling-630

Den cirkulære økonomi rummer enorme potentialer for både miljøet og virksomhederne. Det har mange danske virksomheder allerede indset. Men hvordan sikrer vi, at den cirkulære økonomi får endnu mere luft under vingerne? Og hvad kan vi lære af de virksomheder, som er kommet længst? Det tager Bryggeriforeningen temperaturen på og indbyder til konference på Christiansborg den 6. oktober.

Her giver politikere, erhvervsledere og praktikere deres perspektiver på nutid og fremtid for den cirkulære økonomi. Som input til drøftelserne vil de danske bryggerier fremlægge deres hidtidige erfaringer med den cirkulære økonomi.

Martin Breum er moderator for konferencen, som finder sted i Fællessalen på Christiansborg den 6. oktober 2017 kl. 08:30 til kl. 13:00.

På konferencen kan deltagerne blandt andre møde miljø- og fødevareminister Esben Lunde Larsen, formanden for regeringens Advisory Board for Cirkulær Økonomi, Flemming Besenbacher, samt miljø- og erhvervsordfører for Radikale Venstre Ida Auken, der er vært for konferencen.

Se det detaljerede program og tilmeld dig her.