Administrationsansvarlig til Bryggeriforeningen, Valby

Vil du være en del af en mindre, dynamisk organisation, hvor du får en stor rolle? Og kan du holde styr på regnskab og personaleadministration – supportere ledelsen og samtidig være den, som alle går til med både stort og småt? Så læs videre her..

Jobbet
Er du vores nye Solveig? Efter 42 år, går vores kollega Solveig velfortjent på pension og vi leder derfor efter hendes afløser til stillingen som administrationsansvarlig i Bryggeriforeningen.

Bryggeriforeningen er brancheorganisation og fælles talerør for bryggerier og tapperier i Danmark. Vi varetager og formidler medlemmernes interesser overfor Folketinget, myndighederne, medierne og den øvrige offentlighed, blandt andet når det gælder erhvervs-, miljø-, fødevare- og sundhedspolitik. Bryggeriforeningen er medejer af Den Skandinaviske Bryggerhøjskole – en af verdens førende uddannelsesinstitutioner for bryggere.

Vi er et team på 7, som har til huse i Faxehus; beliggende i smukke omgivelser på Valby bakke, hvor J. C. Jakobsen i tidernes morgen etablerede Carlsberg.

Dine ansvarsområder
Som administrationsansvarlig får du en bred rolle, hvor du kommer til at løse klassiske bogholderi- og controlleropgaver samtidigt med, at du kommer til at supportere ledelsen med alle typer opgaver. Du vil også være husets go-to-person – lige fra forplejning til husadministration. Derudover får du et tæt samarbejde med sekretariatet i Bryggerhøjskolen.

Dine opgaver vil omfatte følgende:

• Varetagelse af økonomistyring og bogholder, herunder løbende kontakt til revisor
  • Varetagelse af personaleadminstration, herunder ferie, løn, sygdom mv.
  • Sekretariatsfunktion
  • Medlemsstatistik
  • Ad hoc opgaver

Du får en bred kontaktflade både internt og eksternt med medlemsvirksomhederne – og et tæt samarbejde med ledelsen i Bryggeriforeningen.

Dine kvalifikationer
Vigtigst er, at du trives med en omskiftelig hverdag med mange forskelligartede opgaver – og hvor du som teamets anker har gennemslagskraft til at kunne sætte dig igennem. Og så er du kendt for at være nysgerrig,  åben og positiv – og kan træffe de rigtige beslutninger.

Derudover forestiller vi os, at du:

• har erfaring fra en lignende rolle, evt. i en brancheorganisation
  • er stærk indenfor de fleste discipliner af bogholderiet
  • har et højt drive, som afspejles i din vedholdende arbejdsstil
  • har fokus på den bedste løsning ved at lytte og udfordre det eksisterende
  • har erfaring med C5 regnskabssystem

Din hverdag vil desuden kræve gode IT-færdigheder samt engelsk i skrift og tale.

Interesseret?
Så send din ansøgning inkl. CV til si@bryggeriforeningen.dk. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Direktør Niels Hald på 7216 2425 eller Solveig Isaksson på 7216 2434.           .

Ansøgningsfristen er den 2. juni 2019. Vi holder samtaler løbende.